Reklama

Wiadomości

Francja: W metrze paryskim ruszyła kampania reklamująca polskie miasta

W paryskim metrze trwa kampania wizerunkowa Polski przygotowana przez Polską Organizację Turystyczną. Plakaty z hasłem "następny przystanek - Polska" zachęcają do odwiedzenia Warszawy, Krakowa i innych miast, do których z Paryża można dostać się samolotem.

[ TEMATY ]

Francja

PAP/EPA/ALI HAIDER

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

"Wykorzystując fakt, że do Paryża przyjedzie ponad 15 mln osób Polska Organizacja Turystyczna przygotowała kampanię wizerunkową promującą polskie miasta (...). Doszliśmy do wniosku, że najlepszym sposobem (...) będzie paryskie metro" - powiedział PAP dyrektor ośrodka POT w Paryżu Tomasz Rudomino.

Przypomniał, że paryska kolej podziemna to 14 linii i przestrzeń reklamowa, w której można zobaczyć największe marki.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

W ramach kampanii od 19 lipca rozmieszczono 200 billboardów w dwóch formatach. Graficznie nawiązują one do sposobu, w jaki w metrze zaznaczane są stacje, pomiędzy którymi przemieszcza się pociąg. Te umowne stacje na plakacie to kolejno: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań i Wrocław. Przy każdym z miast wskazano czas podróży do niego samolotem z Paryża - około dwóch godzin.

Jak wyjaśnił Rudomino, pomysł kampanii oparto na założeniu, że metro będzie "dobrym miejscem" dla promujących Polskę plakatów jako dostępny środek transportu w okresie igrzysk, gdy w Paryżu obowiązuje wiele ograniczeń. Od 22 lipca ruszyła też kampania w taksówkach - w ponad 120 pojazdach. W ocenie POT również taksówki będą środkiem transportu, po który sięgną kibice i turyści, by bezpiecznie poruszać się po mieście, gdzie obowiązują ograniczenia.

Reklama

Promocja Polski skierowana jest do turystów francuskich. Ze statystyk wynika, że spośród 15 mln osób, jakie przyjadą do Paryża na igrzyska prawie 12 mln stanowić będą turyści krajowi.

Podziel się cytatem

Kampania jest dopasowana do specyfiki podróżowania francuskiego turysty, wynikającej z jego zainteresowań i czasu wolnego. "Większość Francuzów, którzy do Polski przyjeżdżają - to wynika z badań - nastawiona jest na podróżowanie do miast", chodzi o tzw. city break - powiedział Rudomino. Jak dodał, turysta francuski "bardzo lubi podróżować samolotem, poznawać polską kulturę, miasta, historię, zabytki, muzea". Wypady do Polski zabierają zwykle od czterech do siedmiu dni, co pozwala np. na przelot do Krakowa czy Warszawy, przemieszczenie się pociągiem między dużymi miastami i powrót do Francji samolotem.

Kampania tzw. outdoorowa jest trudna i różni się od kampanii prowadzonych w internecie czy mediach społecznościowych - podkreślił Rudomino. Z założeń kampanii POT wynika, że w metrze paryskim można będzie liczyć na 81 mln tzw. kontaktów wzrokowych, a w taksówkach - na około 8 mln. Jako miejsce rozmieszczenia plakatów wybrano przede wszystkim korytarze, którymi pasażerowie przechodzą z jednej stacji na drugą.

Wybrano 40 stacji, głównie przesiadkowych, gdzie łącznikami przemieszcza się wielu pasażerów. Niektóre stacje są związane z najbardziej znanymi miejscami w Paryżu - to np. Opera, Montparnasse, Bastille czy Charles de Gaulle-Etoile, gdzie znajduje się Łuk Triumfalny. Inne znajdują się przy dworcach kolejowych Saint-Lazare i Gare du Nord.

"Cały rok skupiamy się na mediach społecznościowych po to, by budować wizerunek naszego kraju - pozytywny obraz, jako kraju bezpiecznego, do którego można łatwo dotrzeć" - powiedział szef POT. Teraz przesłanie do odbiorców ma brzmieć: "będziecie zmęczeni Paryżem, wszystkimi wydarzeniami sportowymi (...). Po tym sportowym lecie wybierzcie sobie przystanek, który nazywa się Polska" - dodał Rudomino.

2024-07-26 07:13

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Francja: Ponad 45 tys. nowych zakażeń koronawirusem, lockdown w trzech kolejnych departamentach

W trzech kolejnych departamentach Francji wprowadzony zostanie czterotygodniowy lockdown – poinformował w czwartek na konferencji prasowej minister zdrowia Olivier Veran. W ciągu doby w kraju zarejestrowano 45 641 nowych zakażeń koronawirusem.

Nievre w środkowej części kraju, Aube na północnym wschodzie i Rodan na wschodzie - te trzy departamenty przez najbliższe cztery tygodnie od północy w piątek będą objęte lockdownem. W 16 innych departamentach w regionach Ile-de-France i Hauts-de-France lockdown obowiązuje już od zeszłego tygodnia.
CZYTAJ DALEJ

Rozważania na niedzielę ks. Mariusza Rosika: Wszechświata Król

[ TEMATY ]

rozważania

Ks. Mariusz Rosik

Bozena Sztajner/Niedziela

EdgarMitchell w 1971 roku, jako pilot Apollo 14, został szóstym człowiekiem, który postawił swą nogę na srebrnym globie. Astronauta tak wspomina tamte chwile: „Pierwszą rzeczą, która przyszła mi na myśl, kiedy patrzyłem za Ziemię, było jej niewiarygodne piękno. Nawet najbardziej spektakularne fotografie nie są w stanie tego oddać. To był majestatyczny widok. Wspaniały niebieskobiały klejnot zawieszony na tle atłasowego nieba. W punkcie kulminacyjnym tego przeżycia obecność Boga stała się niemal namacalna i zdałem sobie sprawę, że to On jest Królem Wszechświata”.

Nie potrafimy wyznaczyć granic Jego królestwa. Brak w nim punktów granicznych, murów obronnych i określonego terytorium. Granice królestwa Bożego biegną przez ludzkie serca. Kto więc należy do królestwa Bożego? Kto może się poszczycić, że ma Chrystusa za Króla? Poszukajmy odpowiedzi na te pytania w słowach samego Jezusa. Jego nauczanie często dotyczyło królestwa Bożego. Co sam mówił o swoim królestwie?
CZYTAJ DALEJ

Siła męskiej modlitwy

2024-11-25 09:12

Ks. Wojciech Kania/Niedziela

W janowskim sanktuarium Matki Bożej Łaskawej Różańcowej odbyło trzecie diecezjalne spotkanie Wojowników Maryi.

Wydarzenie rozpoczęło się modlitwą różańcową, którą Wojownicy podjęli w intencji Ojczyzny i rodzin. Następnie Mszy św. przewodniczył ks. Marek Tkacz, diecezjalny opiekun duchowy męskiej grupy formacyjnej Wojowników Maryi, zaś homilię wygłosił ks. Piotr Przysucha, opiekun Rejonu Stalowa Wola. W homilii mówił o roli modlitwy w męskiej formacji duchowej wskazując na modlitwę Maryi, jako wzór oddania i zawierzenia Bogu. Po Mszy św. odbyło się spotkanie formacyjno-braterskie w sali OSP w Kawęczynie. – Każde takie spotkanie to okazja do wspólnej modlitwy, ale i świadectwa, kim jesteśmy i jaka jest nasza droga formacji. Obecnie na terenie diecezji grupy Wojowników Maryi działają w: Stalowej Woli, Janowie Lubelskim, Jeżowym, Sarnowie, Ostrowcu Świętokrzyskim i Sandomierzu. Cieszy fakt, że coraz więcej mężczyzn chce formować się duchowo w naszych grupach – podkreślał ks. Marek Tkacz. – Bycie Wojownikiem Maryi to podjęcie duchowej walki z własnymi słabościami, formowanie sumienia i serca by jak najlepiej wypełniać nasze życiowe zadania w małżeństwach, rodzinach, miejscach gdzie pracujemy i działamy. Formacja nie jest wcale taka łatwa i wymaga osobistego zaangażowania i silnej woli. Ale myślę, że każdy z nas, którzy rozpoczęliśmy tę drogę osobistej doskonałości przy Maryi, widzi jej efekty w swoim życiu. Bardzo serdecznie zapraszamy mężczyzn do dołączenia do naszych grup formacyjnych – dodał Henryk Gzik, lider Rejonu Janów Lubelski.
CZYTAJ DALEJ
Przejdź teraz
REKLAMA: Artykuł wyświetli się za 15 sekund

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję