Amerykańsko-australijskiemu Elvisowi trudno wróżyć sukces. Baz Luhrmann – dobry, doświadczony reżyser uznał, że bez muzyki Presleya nie da się opowiedzieć o nim samym. I to najpewniej przesądziło o tym, że film, określany jako dramat biograficzno-muzyczny, nie odniesie sukcesu. Przedstawiono w nim historię Elvisa Presleya (w tej roli Austin Butler) i jego ponad 20-letniej relacji z menadżerem, pułkownikiem Tomem Parkerem (Tom Hanks... jako czarny charakter?!), która trwała od początku kariery piosenkarza. Nieco w tle jest jedna z najważniejszych osób w życiu króla rock’n’rolla – jego wielka miłość i żona, Priscilla Presley (Olivia DeJonge). Publiczność festiwalu filmowego w Cannes nagrodziła twórców filmu długą owacją na stojąco. W historii tego festiwalu, jak podano, tylko osiem filmów oklaskiwano dłużej. Doprawdy, nie wiadomo dlaczego. Obejrzyjcie.
Wizerunek Matki Bożej z Guadalupe, obecny na indiańskim płaszczu uplecionym z włókien agawy, od prawie pięciu wieków spędza sen z powiek zatwardziałym agnostykom i wielu naukowcom. O jego tajemnicy z Ewą Kowalewską rozmawia Bernadeta Grabowska.
Nie będzie kredytu 0 proc.; program mieszkaniowy rządu zostanie zaprezentowany w pierwszym kwartale przyszłego roku - zapowiedział w czwartek minister rozwoju i technologii Krzysztof Paszyk.
"Nie będzie kredytu 0 proc. Polska ma najwyższe oprocentowanie w Unii Europejskiej kredytów mieszkaniowych, blisko dwukrotnie wyższe niż średnia europejska, więc musimy znaleźć rozwiązanie, które w tym zakresie Polakom pomoże" - powiedział.
Zespół CERT Polska spotkał się z przedstawicielami firmy Meta, by rozmawiać o ochronie użytkowników m.in. Facebooka przed cyberoszustwami. Zespól zapowiedział w piątek, że będzie monitorował działania Mety w tej sprawie, a za 3 miesiące sprawdzi, jakie kroki podjęto, by przeciwdziałać oszustwom .
W ubiegłym tygodniu zespół CERT Polska informował, że domaga się wprowadzenia na platformach przedsiębiorstwa Meta rozwiązań, mających pomóc w zwiększeniu bezpieczeństwa użytkowników swoich platform. Chodzi o oszustwa reklamowe pojawiające się m.in. na Facebooku.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.