Reklama

Polska

ŚDM: kampania „Młodość to stan ducha” strzałem w dziesiątkę

„Odważna, niestandardowa i nieco prowokacyjna” – tak kampanię promocyjną Małopolski „Młodość to stan ducha” ocenia Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. O sukcesie świadczą liczby: 35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie.

[ TEMATY ]

ŚDM w Krakowie

Mazur/episkopat.pl

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

„Billboardy, citylighty i komunikacja miejska, portale społecznościowe i oficjalny fanpage, spot telewizyjny a nawet specjalna taksówka – każdy ze sposobów był dobry, aby przekonać pielgrzymów przyjeżdżających do Małopolski na Światowe Dni Młodzieży, że „Młodość to stan ducha”. Przysłowiowym strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł, by twarzą kampanii został 86-letni benedyktyn, ojciec Leon Knabit” – mówią twórcy kampanii z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

O sukcesie kampanii promocyjnej Małopolski, która towarzyszyła Światowym Dniom Młodzieży świadczą liczby: 35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie. „Samą kampanię określić można w kilku słowach: odważna, niestandardowa i nieco prowokacyjna, ale dzięki temu dotarła do odbiorców w każdym wieku i pokazała, że w Małopolsce można być młodym przez całe życie” – twierdzi UMWM.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Wizerunek ojca Knabita ubranego w małopolskie czerwone korale i koszulkę Keep Calm and Ora et Labora można było zobaczyć na ponad 150 różnych nośnikach w całej Małopolsce – m.in. na lotnisku w Krakowie-Balicach i na Dworcu Głównym w Krakowie. Szacuje się, że słowa ojca Leona Knabita: „Trzeba mieć serce jak tramwaj, otwarte dla wszystkich” na trzech krakowskich tramwajach i dziesięciu autobusach zobaczyło w sumie trzy miliony osób.

Reklama

Dzięki akcji specjalnej „Podróż za jeden uśmiech”, każdy komu udało się złapać specjalną taksówkę mógł podróżować po ulicach Krakowa w towarzystwie znanego zakonnika. Snapy z tej akcji wyświetlono 45 tys. razy.

6 mln wyświetleń zanotowały posty kampanii na polskim fanpage’u Małopolski, a najlepsze cytaty ojca Knabita były także obecne na profilu Światowych Dni Młodzieży, w dziewięciu oficjalnych językach ŚDM (angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, portugalskim, rosyjskim, ukraińskim i polskim).

Podczas 14-dniowej emisji w TVN oraz 5-dniowej emisji w TVP spot promocyjny obejrzało w sumie 35 milionów osób.

Spot można zobaczyć także na YouTube, gdzie znajdują się również filmiki dokumentujące zmagania pielgrzymów z różnych stron świata mierzących się chociażby z nazwami małopolskich miejscowości: Trzyciąż, Murzasichle, Bukowina Tatrzańska. Goszczący w Małopolsce odpowiadali także na pytania specjalnego quizu: „W Małopolsce wychodzimy na...?” czy „Kto zabił smoka?”. Filmy w serwisie YouTube wyświetlono ponad 130 tys. razy.

„Kampania Małopolski udowodniła, że nawet wydarzenie o charakterze religijnym może być świetną okazją do tego, żeby promować region, wychodząc przy tym poza ramy i schematy” – komentuje kampanię „Młodość to stan ducha” biuro prasowe UMWM.

2016-08-18 16:45

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Przesłanie Franciszka: ŚDM pielgrzymką wiary i braterstwa

[ TEMATY ]

ŚDM w Krakowie

31. Światowy Dzień Młodzieży, który wzywa mnie na spotkanie młodych ludzi z całego świata zaproszonych do Krakowa, daje mi także radosną okazję spotkania umiłowanego narodu polskiego - powiedział Franciszek w specjalnym wideoprzesłaniu wystosowanym przed Światowymi Dniami Młodzieży. Papieskie orędzie wyemitowały równocześnie m.in. TVP1, PolsatNews, TVN24, TV Republika, Telewizja Trwam oraz wiele stacji radiowych i portali.

Papież przypomniał, że ŚDM będzie się odbywać pod znakiem Miłosierdzia w Roku Jubileuszowym oraz wdzięcznej i pobożnej pamięci świętego Jana Pawła II, który był twórcą Światowych Dni Młodzieży i przewodnikiem narodu polskiego w jego niedawnej historycznej drodze ku wolności.
CZYTAJ DALEJ

Wypominki wciąż aktualne

Niedziela Ogólnopolska 41/2024, str. 16-17

[ TEMATY ]

wypominki

Karol Porwich/Niedziela

Zbliża się listopad – miesiąc, w którym Polacy, nie tylko wierzący w Chrystusa, częściej pomyślą o swoich bliskich zmarłych i odwiedzą cmentarze. Wierzący zrobią jednak coś jeszcze – będą się za zmarłych modlić.

Jedną z form modlitwy za tych, którzy odeszli, są wypominki, regionalnie nazywane wymieniankami (Wielkopolska) lub zaleckami (Śląsk).
CZYTAJ DALEJ

KSM: młodzi Polacy są patriotami - rusza VIII edycja akcji „Polak z Sercem”

2025-10-29 12:44

[ TEMATY ]

KSM

Polak z sercem

młodzi Polacy

są patriotami

Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży

KSM ponownie rusza z akcją "Polak z Sercem"

KSM ponownie rusza z akcją Polak z Sercem

Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży jest przekonane, że patriotyzm wśród młodych Polaków nie umarł, ale żyje i polega m.in. na pomocy rodakom na Kresach. Będzie o tym mowa podczas inauguracji akcji pomocowej „Polak z Sercem” 10 listopada w Sekretariacie Konferencji Episkopatu Polski w Warszawie.

Czy patriotyzm ma twarz młodych ludzi? Czy w czasach, gdy świat pędzi, są jeszcze tacy, którzy pakują torby z darami i jadą setki kilometrów, by po prostu być z rodakami na Wschodzie - porozmawiać, przytulić, podnieść na duchu?
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję